czwartek, 30 maja 2013

Naleśniki wegańskie pełnoziarniste

W końcu mi wyszły :-) I to nie raz, a nawet wychodzi pierwszy, więc przepis uznaję z sprawdzony.
Bazowałam na tym przepisie.


Składniki (4 naleśniki):

  • 140 g mąki pełnoziarnistej (drobno mielonej)
  • 125 ml mleka sojowego
  • 125 ml wody
  • 1 łyżka mąki kukurydzianej
  • szczypta soli
  • 2-3 łyżki oleju
Mąkę kukurydzianą rozmieszać z taką ilością wody żeby utworzyła się pasta. Do mąki z solą dodać mleko, pozostałą wodę, olej i rozrobioną mąkę kukurydzianą, bardzo dokładnie wymieszać. Smażyć na dobrze rozgrzanej patelni bez tłuszczu.

Na śniadanie zjadłam z zeszłoroczną czekośliwką :)


Koszt 4 naleśników: ok. 4 zł

4 komentarze:

  1. Wyglądają bardzo fajnie ! Bałabym się tylko, że będą mniej elastyczne ale można sobie z tym poradzić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodałam do tego zmielone siemię lniane, łatwo się smażyły, piękny zapach! Niewiarygodnie pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe naleśniki! Ja zrobiłam z mlekiem sojowym czekoladowym.
    Po prostu rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...