poniedziałek, 5 listopada 2012

Spaghetti z porem i masłem orzechowym

Po zrobieniu poprzedniego dnia surówki zostało mi w lodówce pół pora (i niewiele więcej). Kilka pytań do wujka Google, i już jest pomysł na obiad :)
Składniki
  • 70 g spaghetti razowego
  • ok. 100g białej części pora
  • 1,5 łyżki masła orzechowego
  • sezam do posypania
  • olej do smażenia
Makaron gotujemy zgodnie z opisem na opakowaniu. W tym czasie kroimy pora i podsmażamy na niewielkiej ilości oleju. Kiedy makaron będzie gotowy, dodajemy do pora masło orzechowe i dokładnie mieszamy. Następnie dodajemy na patelnię spaghetti, i jeszcze raz mieszamy, żeby cały makaron był w sosie. Posypujemy sezamem (można go wcześniej uprażyć).

Koszt: niecałe 2 zł.
Porcja niewielka, ale ja się najadłam.

3 komentarze:

  1. Masło orzechowe w potrawach bardzo syci, zauważyłam jakiś czas temu ;) W takim wydaniu go nie jadłam, ale przepis mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...